söndag 21 oktober 2012

Kortutmaning 2

Här kommer den utmaning som kompisen fick av mig.
© Kortet skall vara större än 10x10 cm.
© Du skall använda någon/några stämplar ur lövsetet du köpte i Göteborg.
© Guld/glitter i någon form och Hug Snugen.
© Minst tre av de produkter jag skickat med skall du på ett eller annat sätt använda på kortet.
 I lådan från mig låg: olika mönsterpapper, Spellbinders embossingmall, en bradtång med tillhörande brads, en etikettram, olika sorters knappar, hjärtformade halvpärlor och en plastbricka.
Så här fint blev kortet! Hug Snug är de bruna banden. De tre saker hon använde ur lådan är förutom halvpärlorna och apan de bruna bradsen som hon gjort med hjälp av tången.
Här kommer en detaljbild för den som kanske undrar vart lövsetet tog vägen... subtila blad som gjorts i form av vattenstämplar på pappret. Knappapan fick en blomma att klättra i. Jag tycker att kompisen har lyckats fantastiskt bra med utmaningen. På onsdag får hon en ny utmaning som jag hoppas att hon skall gå igång på. Funderar på att snäppa upp svårighetsgraden något då... eftersom den här utmaningen blev så lyckad och verkade väl enkel att genomföra av resultatet att döma.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar