söndag 23 september 2012

Intetsägande kort eller kollegor?

För några veckor sedan tänkte jag att det kunde vara trevligt för mina kollegor att få något fint att titta på när de går förbi mitt skåp i personalrummet. Så, under 5 veckor har jag varje måndag satt upp ett av mina handgjorda kort... ingen reaktion. Tänkte att jag skulle publicera några av dem här för att kolla med dig som besöker den här sidan om de är så intetsägande...
Det här vallmokortet är det allra första kort jag gjort med alkoholbaserade tuschpennor. Skitsvårt, eftersom färgen tränger ut över de svarta linjerna om det blir för  "blött". Titta noga så ser du var det läckt.
 ...så var jag ju tvungen att ha med ett kort med mitt favoritmotiv: BURKEN...
 De andra 2 korten publicerar jag inte eftersom de inte utgick från mina egna idéer.

2 kommentarer :

  1. Jätte fina kort!!!
    Ps. Det är stickcafé på söndag 30/9 kl 14 med Stickerskorna i Borås. Vi träffas i Folkuniversitetets lokaler i Borås.
    Kramizar!!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du hälsar på mig här!
    Skall på symässan då eftersom jag inte hinner varken fredag eller lördag. Förvarna mig nästa gång också, så är du rar:)

    SvaraRadera