måndag 20 augusti 2012

Jo(e)yride!


I början på maj meddelade kollegan, Joey att han skulle åka till USA och jag frågade då om han kunde tänka sig att ta hem en del scrapbookingprodukter till mig därifrån. YES!
Hur visar man sin tacksamhet för en sådan sak?

Det fick bli ett kort i form av en collegejacka med amerikanska flaggan på ryggen.

 I jackan gjorde jag en ficka med plats för ett presentkort på SF:s biografer.  På fickan skrev jag: Thank you for the Jo(e)yride. Ganska fyndigt om jag får säga det själv. Självklart betalade jag alla omkostnader som han haft för att kunna få med sig alla saker på planet, som att köpa en extra resväska...
Tack så jättemycket  hela familjen "Joey" för allt besvär ni haft. Jag har fortfarande julafton när jag använder de varor ni hade med er hem. Det här kommer jag att leva länge på.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar